Z vlastní zkušenosti víme, že stát se může opravdu ledacos, například, že se na zboží vyskytne vada (opravitelná či neopravitelná) a Vy budete nuceni tedy zboží reklamovat. Při reklamaci se, prosím, řiďte pokyny níže, aby vše mohlo proběhnout k Vaší spokojenosti.
Postup při reklamaci zboží:
1. Kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailu na info@mimulo.cz a v e-mailu, prosím, uveďte následující informace:
-
- jméno a příjmení osoby, která objednávku vytvářela;
- číslo objednávky, dodacího listu nebo faktury;
- adresu;
- telefonní číslo;
- důvod (stručný popis) reklamace;
- přiložte fotografii závady.
2. Přijetí e-mailu Vám potvrdíme nejpozději následující pracovní den. S konzultantem se dohodnete, co je potřeba zaslat, jestli stačí pouze část nebo je produkt potřeba dodat kompletní včetně příslušenství.
3. Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
Pokud se jedná o objemnou zásilku nad 20 kg nebo např. autosedačku, můžeme po předchozí domluvě s Vámi zajistit vyzvednutí a přepravu zásilky přímo u Vás doma prostřednictvím přepravní společnosti. Náklady na přepravu reklamovaného zboží hradíme v případě oprávněné reklamace my.
4. O výsledku reklamace Vás budeme informovat.
- Pro zákazníky
- Vše o nákupu
- Nejčastější dotazy
- Výhody nákupu
- Služby
- Doprava a platba
- Vrácení a výměna zboží
- Reklamace
- Dárkové poukazy
- Slevové kupóny
- Blog
- O prodejci
- Mimulo.cz
- Obchodní podmínky
- Zásady ochrany osobních údajů
- Kontakty
- Hodnocení zákazníků
- Partnerské programy
- Affiliate program
- Velkoobchodní spolupráce